tag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post5892937989403007929..comments2024-03-28T14:53:04.022+01:00Comments on Rowerowe Gliwice: Poradnik projektanta. Szerokość i skrajnia.Robakhttp://www.blogger.com/profile/14935351550167734893noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-89407327060029645992012-07-24T22:21:57.835+02:002012-07-24T22:21:57.835+02:00No akurat zwężenie przy komorze kabli energetyczny...No akurat zwężenie przy komorze kabli energetycznych jest moim zdaniem miejscem niebezpiecznym - nie dość, że jest bardzo wąsko, to jeszcze nie widać czy z naprzeciwka ktoś jedzie bądź idzie - nietrudno w tym miejscu o stłuczkę. Coś powinno być z tym zrobione. Zresztą całą ścieżkę w tym ciągu można by zmodernizować, bo wygląda, jak wygląda...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-66472287897048943182009-09-03T23:24:51.629+02:002009-09-03T23:24:51.629+02:00Dla ścisłości: przedstawiony na zdjęciach ciąg pie...Dla ścisłości: przedstawiony na zdjęciach ciąg pieszo-rowerowy ma szerokość 3,0 m. Rozstaw słupków wsporczych tablicy drogowskazowej miał według projektu ponad 3,0 m i takie słupki były wykonane. Kiedy postawiono nowe w taki bezsensowny sposób - trudno powiedzieć.<br />Ciag pieszo-rowerowy ma 2 zwężenia: pierwsze do 2,8 m między żywopłotami, a drugie przy betonowej komorze kabli energetycznych do 1,1 m między komorą a barierką od strony jezdni. Komora miała być usunięta podczas modernizacji oczyszczalni, ale jak zwykle ktoś sobie pokpił sprawę i nie dopilnował tego. Żeby nie wycinać szpaleru drzew na pewnym odcinku ścieżka je okracza z obu stron. Są też lokalne przewężenia przy niektórych drzewach. Jeździłem tą ścieżką wielokrotnie i nigdy nie zdarzyło się, żeby te wszystkie przewężenia ograniczały poruszanie się po niej. Jedynym niebezpieczeństwem jest rozmyta skarpa, której nikt nie konserwuje tak, jak powinien. Właścicielem tej skarpy jest Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach.<br /><br />Piotr RościszewskiAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-27454980840277243762009-08-19T10:49:15.123+02:002009-08-19T10:49:15.123+02:00Dodam tylko jeszcze, że żółto-czarne oznaczenie os...Dodam tylko jeszcze, że żółto-czarne oznaczenie ostrzegawcze umieszczone obecnie na betonowym słupie też nie odpowiada przepisom, bo pasy powinny byc skierowane w przeciwnym kierunku. W ten sposób nakazuja jazdę po prawej stronie słupa więc przy skarpie rzekiAnonymousnoreply@blogger.com