tag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post4569559258054198226..comments2024-03-28T14:53:04.022+01:00Comments on Rowerowe Gliwice: Opiniowanie projektu przedłużenia ulicy AndromedyRobakhttp://www.blogger.com/profile/14935351550167734893noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-64374590417052854642012-10-08T20:46:14.227+02:002012-10-08T20:46:14.227+02:00Piotrze, czekamy na Twoją propozycję. :)Piotrze, czekamy na Twoją propozycję. :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-26259093667155063122012-10-03T08:40:42.248+02:002012-10-03T08:40:42.248+02:00Witaj Piotrze,
Rozumiem, że przede wszystkim Twoj...Witaj Piotrze,<br /><br />Rozumiem, że przede wszystkim Twoje uwagi dotyczą rys.2. <br />"I ta propozycja zabójczej barierki przy przejeździe dla rowerzystów przez ul. Toszecką! W razie czego rowerzysta nie ma jak uciec z jezdni, bo albo trafia w drzewo, albo w barierkę." <br /><br />Nie bardzo rozumiem, w czym przeszkadzają Ci barierki w tym miejscu. Mają za zadanie pilnować, by piesi/rowerzyści nie wkraczali na jezdnię w niewłaściwym miejscu. Zauważ gdzie jest przystanek autobusowy i zaobserwuj jak obecnie ludzie przechodzą w tym miejscu przez drogę. Owszem, nadal istnieje ryzyko, że będą przechodzić na drugą stronę w miejscu wjazdu na osiedle, ale tego nie jesteśmy wstanie wyeliminować.<br /><br />Co do rowerzysty jadącego wzdłuż ulicy Toszeckiej to spokojnie będzie mógł wjechać na ddr w miejscu drogi wjazdowej na osiedle. Choć zauważ, że proponowany przejazd dla rowerów w tym miejscu ma w przyszłości umożliwić jazdę chodnikiem (przy zastosowaniu odpowiednich znaków pionowych: C-13/C-16 lub C-13 + T-22). Nie dostrzegam ryzyka, że rowerzysta trafia w drzewo. To analogiczna sytuacja do drogi rowerowej wzdłuż ul. Korfantego. Tam jest identycznie tyle, że tutaj odcinek jest krótki, a na Korfantego bardzo długi (i nikt w drzewa nie uderza). <br />Nasze uwagi do projektu miały na celu m.in. poszanowanie drzew wzdłuż projektowanego odcinka stąd pozostawienie możliwie największej ich liczby w rejonie ulicy Toszeckiej.<br />Robakhttps://www.blogger.com/profile/14935351550167734893noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1056007062757564307.post-78201751895588401372012-09-28T19:00:22.155+02:002012-09-28T19:00:22.155+02:00Bez owijania w bawełnę ten projekt, to pod względe...Bez owijania w bawełnę ten projekt, to pod względem rowerowym typowe polskie partactwo, a "sugesie" zmian, to sztukowanie partactwa. Projekt powinien powędrować do kosza, a projektant do szkółki na naukę, jak się projektuje drogi z infrastrukturą rowerową.<br />Gdzie te promienie łuków 4 m? Gdzie jazda na wprost ma skrzyżowaniach, bez esów floresów bez ładu i składu? I ta propozycja zabójczej barierki przy przejeździe dla rowerzystów przez ul. Toszecką! W razie czego rowerzysta nie ma jak uciec z jezdni, bo albo trafia w drzewo, albo w barierkę.<br /><br />Piotr RościszewskiAnonymousnoreply@blogger.com